שם:
טל':
אימייל:
 
 

 

דברים שכדאי לדעת על אפיון שערים מודרניים בבתי מגורים

שערים מודרניים הם שערי ברזל בהם המבנה הוא מבנה פסי רוחב. הפסים רחבים ובין אחד למשנהו יש רווח צר מאד שמונע טיפוס או חדירה. השער ידוע כבעל עיצוב חלק ולא מחוספס, ללא פיתוחים וכיפופי ברזל. עיצוב זה אמנם מעניק לו תבנית דקורטיבית מינימליסטית אבל כאן טמון מקור העוצמה שלו. כשהשער מתבסס על עיצוב מודרני, הגימור החלק כה מרשים שהוא יוצר מציאות ייחודית בחצר ומאפשר לדיירים ליהנות מיישום פרקטי של פונקציות שונות על גביו: הטמעת תיבת דואר אינטגרלית, התקנת שער רכב חופף בעיצובו לשער הולכי הרגל, ועוד. מעוניינים לדעת כיצד לבסס עיצוב של שערים מודרניים מברזל? להלן כל המידע שתצטרכו לקבל בנושא.

מומלץ שבפרויקט תיקח חלק חברה המתמחה בעבודות ברזל

חברה שתחום העיסוק שלה הוא עבודות ברזל תוכל לסייע לכם להטמיע שערים מודרניים במעלה אחרת, שייקחו את העיצוב של החצר שלכם צעד אחד קדימה לעבר רמת מצוינות שלא הכרתם. חברה כזו מייצרת שערים חזקים ועמידים שיוצרו על פי תקנים מערביים מחמירים. החברה מספקת שערים מודרניים במגוון דגמים, צורות וצבעים ועל כן מאפשרת לכם ליהנות ממבחר גדול.

חשוב לקבוע את העיצוב מראש, על פי תכנון מוגדר של צורות ומבנה השער

יש לקבוע האם תזדקקו לשער רכב ותיבת דואר או לשער מודרני בלבד המיועד להולכי רגל. יש לקבוע את צורת השער, עובי הפסים שלו, האם תהיה לו ידית, ואם כן – באיזה עיצוב? עגול? מרובע? האם זו תהיה דיית אופקית או אנכית? הקריטריונים הללו יקבעו את עיצוב השער שלכם ביחס למרחב ולכן חשוב, לצד הרצון להידמות לתשתיות שלו, לדאוג לכך שהוא ייראה קצת שונה ובולט מהן כדי ליצור רושם עוצמתי עבורו.

חשוב לתכנן את צבעי השער הלכה למעשה

צביעת ברזל כיום היא לא מה שהייתה בעבר. ניתן להנגיש עבורכם שערי ברזל שייראו חד שכבתיים גם אם הצבע שעל גבם אינו צבעו של הברזל המקורי. שערים מודרניים בצבע לבן, אפור, או כל צבע אחר שאינו כסוף כהה כמו של ברזל כבר אינם מהווים אילוץ גוני אלא עבודות שלמות ומרשימות במיוחד. מומלץ לבחור בגוון שניכר כי משתלב הכי טוב במרחב מחד ויוצר עוצמה עיצובית ביחס אליו מאידך.

 

הצהרת נגישות