שם:
טל':
אימייל:
 
 

 

מדריך לבחירת מדרגות מעוצבות

במדריך זה נלמד כיצד לבחור ביסודיות מדרגות מעוצבות לבית הלקוח. חשוב להצביע על טכניקת עיצוב חדשה שמביאה בשורה לכל בית רב מפלסי בישראל: בשורת המדרגות המרחפות. בשונה ממדרגות מחוברות, השלבים שלהן לא נמצאים במצב מחובר אחד לשני אלא במנותק, כשההרגשה היא שהם באוויר. בפועל, מאחורי המדרגות יש תשתית ברזל כבדה ביותר ויציבה מאד אליה מחוברים כל השלבים, ללא חיבור בין אחד לשני כפי שקורה ברוב מדרגות האבן והקרמיקה המוכרות לנו. במדריך זה נלמד כיצד לבחור מדרגות מעוצבות בפורמט מרחף עבור בתי מגורים.

פנו לחברה העוסקת בתחום עבודות הברזל

חברת עבודות ברזל היא המקום המועדף לרכישת מדרגות מעוצבות, וזאת משום שגם המעוצבות והמקוריות ביותר מבין המדרגות זקוקות לתשתית ברזל אלכסונית כדי לספק יציבות ברת קיימא. ברזל ברמה כזו ניתן למצוא אך ורק בחברת עבודות ברזל. כאשר אדריכלים מסדירים בנייה של מדרגות מרחפות הם רוכשים מחברת עבודות ברזל את השלד המבוקש. גם הם יודעים שרק שלד ברמה כזו, שיוצר תחת תקנים מערביים מחמירים, יוכל לספק יציבות למדרגות עצמן בין אם הן עומדות על תלן ובין אם משתמשים בהם לצורך תנועה בין הקומות.

קבעו את עיצוב גרם המדרגות בחברת עבודות ברזל

לעיצוב יש 2 שלבים: צורת כיוון הגרם ומראה המדרגה. צורת כיוון הגרם יכולה להיות חד ווקטורית, כל הגרם נע לכיוון אחד, או דו ווקטורית, 2 גרמי מדרגות נפרדים מחוברים זה לזה בקווי אלכסון מנוגדים: האחד מוליך את הולכי הרגל ימינה ולמעלה והשני שמאלה ולמעלה (ובירידה, שמאלה ולמטה ואז ימינה ולמטה). מראה המדרגה מצביע האם צבע העץ האותנטי, החום, יהיה מי שירכיב את המדרגה או צבע אחר שייראה כסוף, אפור או שחור. במידה ובחרתם מדרגות עץ, חשוב לבחור להן גימור, מולבן, עץ חום ניטרלי או מבוקע עם מקטעים שחורים בעלי חזות טבעית.

ממשו את בחירתכם בהדמיית מחשב של חברת עבודות ברזל

בחברת עבודות ברזל ניתן לבחור מדרגות מעוצבות בקלות רבה אם משתמשים בהדמיית המחשב שלה: ממשק בחירת מדרגות מעוצבות באמצעות האינטרנט, עם צפייה בתמונות אבל בלי לגשת לחנות. את הרכישה חשוב לעשות בהתאם למידות הנדרשות, עובי ואורך ולבדוק שהעיצוב אכן קולע למה שציפיתם, בהתאם לתמונות.

 

הצהרת נגישות