שם:
טל':
אימייל:
 
 

 

סוגיות חשובות בנושא הסדרת שערים ביתיים בחצרות

עיצוב שערים מהווה חוויה בלתי נשכחת לכל דייר. השערים מבוססים על גימור מפוסל במתכת, לצד משטחים מבריקים מזכוכית או על תבניות עץ ייחודיות. במקבץ טיפים זה נלמד כיצד לבחור שערים בהצלחה, ובהתאם לשאיפות הדקורטיביות שלנו.

מומלץ כי חברת עבודות ברזל תלווה את הפרויקט

חברת עבודות ברזל מתמחה בקונסטרוקציות לשערי ברזל, בבניית בסיסים לשערים, פרזול ומערכות צירים, ומשלבת את עבודותיה בכל גימור מבוקש שהוא: עץ, זכוכית, ברזל כחומר גלם, ועוד. בחברת עבודות ברזל מייצרים עבור הלקוח שערים ברמה גבוהה ביותר, על בסיס תקנים מערביים מחמירים, מה שמבטיח עמידות לטווח ארוך, שמירה על הקונסטרוקציה כמו חדשה ללא חלודה לאורך זמן, ויתרונות רבים בתחום העיצוב שיפורטו להלן.

גבשו את העיצוב הייעודי לשער שלכם

כלקוחות של חברת עבודות ברזל, את עיצובו של השער ניתן לגבש במגוון דרכים. אתם יכולים ליהנות משער מודרני עם פסי רוחב או סורגים, ואתם יכולים ליהנות משער ברזל קלאסי עם פיתוחים מעוגלים ומכופפים. ניתן ליהנות משער עץ בעיצוב מודרני, או לבסס עיצוב של שער זכוכית בפורמט בורגני אותנטי, עם צבעים כהים וחומים. חשוב לשקוד על עיצוב השער ולבסס אותו היטב בטרם תיגשו לבחירה המעשית.

שינויי גוון ורמת מבריקות לפני הבחירה

רצוי לשאול את עצמכם האם השער שלכם צריך להיות עשוי זכוכית מבריקה או במרקם מט, על בסיס עץ וברזל? האם השער צריך להיות כהה או בהיר ביחס לצבע שהחלטתם שיעטר אותו? חשוב להגיע לבחירה בראש צלול ומתוך ידיעה שהיא תוכל להשלים את מראה החצר שלכם באופן אופטימלי.

מימוש בחירתם של שערים מעוצבים בפועל

את הבחירה מומלץ לעשות בהדמיית מחשב של חברת עבודות ברזל, שם ניתן לבחור אותם ללא נוכחות בחנות תוך השוואת המיקום שהם עומדים להיות מורכבים בו, אליהם – עד למציאת הדגם האופטימלי. בדרך זו אתם מבטיחים הצבת שערים שתתאים בדיוק למה שאתם צריכים בחצרות הבתים, בהתאם לעיצובים עליהם שקדתם. השירות כולל הובלה והתקנה, בדיקה שהשער ישר פלס על ציריו ומוכן לשרת אתכם כאמצעי הכניסה הראשי של הרחבה שלכם בבית. שערים מטעם חברת עבודות ברזל מייצרים מציאות אחרת בכל שטח והופכים את עיצובו למרשים במיוחד.

הצהרת נגישות