שם:
טל':
אימייל:
 
 

 

הדרך המושלמת לעצב פרגולות בחצרות הבתים

עיצוב פרגולות בחצרות הבתים לוקח אותן למעלה עיצובית אחרת ומאפשר הצללה שתביא אתכם לתכנן בילוי בשטח החיצוני גם בעומסי חום כבדים בהנאה צרופה. עיצוב הפרגולות כולל כמה שלבים יישומיים שכדאי להכיר לפני ביצוע הבחירה שלכם. עיצוב של פרגולות ותכנונן הסופי יכול להיעשות בדרך ייחודית שתגרום להשבחה משמעותית של המראה החיצוני שלהן. במאמר זה נלמד כיצד מיישמים זאת ביסודיות.

פנו לחברה העוסקת בעבודות ברזל

חברה שמשווקת עבודות ברזל תוכל להביא את הפרגולה שלכם לרמת גימור מרשימה שנדיר למצוא בימינו. החברה עובדת על פי תקנים מערביים מחמירים ומשווקת פרגולות חזקות ובטוחות ביותר בכל סביבה ביתית. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מבחר עיצובים אדיר שניתן לשייך לכל אסכולה, מהמודרנית ביותר ועד הכי אותנטית. בחברת עבודות ברזל – הפרגולות יהיו מעוצבות ברמה שנדיר למצוא, כזו שתיקח את החצר שלכם למעלה דקורטיבית ייחודית.

קבעו את דגם הפרגולה בהתאם לגודל החצר

בחצר גדולה מאד ניתן לבחור באופן חופשי פרגולה למיקום במרכזה, בקיר החיץ עם הבית עם 2 עמודים או ללא עמודים, כשעל אותו קיר עומדים 2 מיתרי ברזל עבים וחזקים מעל פתרון ההצללה. אבל כשהחצר בינונית או קטנה, שיקולי חיסכון במקום מתחילים להיכנס לנושא, ואז ההחלטה היא בין פרגולה על 2 עמודים להטמעה על קיר החיץ או פרגולה ללא עמודים, עם מיתרים עליונים, שמשמשת את החצרות הקטנות ביותר, בהן כל ס"מ מקום קובע.

קבעו את צבע הפרגולה

צבע הפרגולה עשוי להיות חום, אפור או שחור. מומלץ לבחור בגוון שייצג באופן מיטבי את החצר שלכם ויאפשר לכם להבטיח שילוב יפה עם הנעשה בה. רכיבי פרזול אחרים בקיר החיץ ובחצר עשויים להצביע על הגוון הנדרש לבחירה ולכן מומלץ להשתמש בהם בתור רפרנס עיצובי.

השתמשו בהדמיית המחשב של החברה כדי לבחור את הפרגולות

בהדמיית המחשב תוכלו לצפות בפרגולות בכל מיני עיצובים: ישנם עיצובים עם פסים ישרים וישנם עיצובים עם פיתוחי ברזל מעוגלים בסגנון קלאסי. ישנן פרגולות המשלבות על גבי הפסים הישרים מוטיבים עגולים קלאסיים ואפילו פרגולות בהן הגג אינו מלבני אלא עגול ומורכב כולו מהצורה הקלאסית המעוגלת. מדובר, ללא ספק, בחגיגה עיצובית שנדיר למצוא במקומות אחרים ולכן את הבחירה הזו מומלץ לתכנן היטב, בהתבוננכם במוטיבים קיימים בחצר ובקיר הסמוך לבית.

 

הצהרת נגישות