שם:
טל':
אימייל:
 
 
 


כך מומלץ לבחור שערים קלאסיים לאוטו ולהולכי רגל לכניסה לבית

בחירת שערים קלאסיים לאוטו ולהולכי רגל מאפשרת לחזית הבית שלכם להיראות במיטבה. כשהם יוצאים מחנות מוצרי בית מברזל, זכוכית ועץ אתם מבטיחים לעצמכם גם הגנה אופטימאלית על בסיס חומרי ייצור אידיאליים וחזקים ביותר שנבחרו בקפידה. מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לבחור שערים בעיצוב קלאסי לבית? כל מה שרציתם לדעת על שערים בעיצוב קלאסי – במאמר מידע אחד.

בחרו את השערים בהתאם לעיצוב המרחב החיצוני של הבית

הדגשים בבחירה צריכים להיות על המעטה החיצוני עצמו, הגדר או החומה, והן על הנעשה בתוך החצר שלכם. בחירת שערים קלאסיים חייבת, בסופו של דבר, לספק התאמה בין איך שהם נראים לבין איך שהגדר או החומה נראות וגם איך שהעיצובים השונים בתוך החצר מעוצבים, החל מפריטי ריהוט גן ועד לפרגולות קבועות או סוככי גינה שמוצבים בה. בבחירתכם, קחו בחשבון שצריך לשלב נכון את הגוון ואת הצורה הנדרשת להשלמת התמונה. אם המוטיב בחומה או בגדר הוא עגול, מומלץ שגם השער יהיה עגול ולהיפך. במעט מקרים, דווקא בחירה בצור ההופכית יכולה לספק את ההשלמה המבוקשת. בפרקים הבאים נלמד בדיוק כיצד לאבחן עיצובי שערים ולבחור את הנכון ביותר למקרה המבחן שלכם.

בצעו את הבחירה באמצעות הדמיית מחשב של חנות עבודות ברזל לבתי אב

בחנות זו תוכלו למצוא שערים מברזל ומחומרי ייצור נוספים כגון זכוכית ועץ. חשוב לבחור שערים קלאסיים שייצגו בכבוד את הבית שלכם ויספקו התאמה מלאה הן לגדר או לחומה והן לשטח החיצוני של החצר. ההמלצה שלנו היא שתתייצבו בחצר שלכם ותבצעו את הבחירה באמצעות הדמיית המחשב. כך, תוכלו לערוך השוואה דקורטיבית ולמצוא את השערים המתאימים לעיצוב המרחב שלכם.

חשוב לעבוד עם דקויות המתאימות לגודל המרחב הספציפי שלכם

שינויי גוון קלים – הישארו עם תבנית הצבע הבסיסית שבחרתם. במידה והחצר גדולה מאד, מומלץ לבדוק אם ביכולתכם לבחור גוון מעט יותר בהיר ממה שבחרתם. במידה והחצר קטנה מאד, מומלץ לבדוק אם ניתן לשנות את הגוון למעט יותר כהה יוצר ממה שבחרתם.

 

שינויי עובי – במידה ודגמים מסוימים של שערים קלאסיים עבים מדי ביחס לחומה או לגדר שלכם או דקים מדי, מומלץ לשנות את הבחירה ולהשיג התאמה שתספק מראה של קו ישר בעל עובי אחיד.

 

 

הצהרת נגישות