שם:
טל':
אימייל:
 
 
 

 

טיפים לבחירת מעקות מברזל לבית הלקוח

מעקות ברזל משמשים למגוון מטרות, החל מעיבוי חדרי מדרגות וגרמי מדרגות בבתים פרטיים רב מפלסיים ועד להצבה בקדמת מרפסות וחומות. מעוניינים לדעת כיצד לבחור מעקות מברזל לבית שלכם? במאמר זה אנו מספקים את כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב התקן הבטיחות מספר אחד בבית ואחד הגורמים החשובים שתורמים לעיצובו הלכה למעשה.

טיפ לעיצוב מעקה החומה

מעקה החומה ממוקם בדרך כלל מעליה. הוא מיועד לכל בית אשר יש חומה בקדמתו. היא יכולה להיות חומה של מרפסת או פשוט של קומה ראשונה בבית, כאמצעי הגנה על החצר שלו. מעליה, נהוג להציב מעקה דקורטיבי שישלים את התמונה העיצובית וגם יספק שכבת הגנה נוספת למבנה. את המעקה מומלץ לבחור באמצעות הדמיית מחשב של חברת מעקות ובהתבסס על התאמה גונית ועובי נכון ביחס לגודל החצר. כשהיא גדולה, מומלץ לבחור מעקות בהירים ועבים וכשהיא קטנה, מומלץ לבחור מעקות מברזל במרקם דק ובגוון כהה יחסית.

טיפ לעיצוב מעקה המרפסת

מעקה המרפסת עשוי להיות מקרה פרטי של מעקה החומה או עומד בזכות עצמו אם במרפסת אין חומה. בחירת המעקה צריכה להתבצע בהתאם לשני פרמטרים: שילוב יפה עם פנים חדר המרפסת ושילוב עם השטח החיצוני. לכן, את בדיקת ההתאמה למעקה מסוג כזה יש לבצע פעמיים, הן מתוך החדר, שם יש לבדוק שהוא מותאם לריצוף שבחרתם ולעיצובים נוספים בפנים המרפסת, והן מהחצר או מקרן הרחוב, משם תוכלו לבדוק שהעיצוב שבחרתם נראה טוב ויזואלית.

טיפ לעיצוב מעקה המדרגות

 

מעקה המדרגות מהווה סיפור שונה לחלוטין ממעקה המרפסת או החומה. למעקה המדרגות חשיבות פנים עיצובית משום שהמדרגות נמצאות בתוך מבנה. מדרגות חיצוניות למכבי אש וליציאות חירום בדרך כלל נמכרות עם מעקה Built in. לכן, כשיש לכם כבר מדרגות ואתם צריכים לבחור להם מעקות מברזל, זה קורה בדרך כלל בתוך המבנה. יש להתייחס לתמורות דקורטיביות בתוך הבית, כמו גוונים שולטים וצורות דומיננטיות לצד גודל החדר וצורות שונות ששולטות במרחב שלו. יש לבחור במעקה שנראה הכי טוב ביחס לחדר שאתם מבקשים לעצב. מעקות מברזל בגוון בהיר לחדר גדול ובגוון כהה לחדר קטן יסייעו בגיבוש נכון של הדגם אבל חשוב להתייחס פרטנית לכל חדר ולבחור בדגם שישתלב בצורה הטובה ביותר עם התשתית הקיימת בתוכו.

 

 

הצהרת נגישות