שם:
טל':
אימייל:
 
 
 

טיפים לבחירת מוצרי אומנות ברזל לבית הלקוח ולמרפסתו

אומנות ברזל היא מלאכת מחשבת בה יוצרים מוצרים מעוצבים עבור בתי מגורים. מומחיות הספק הנה ביצירת מגוון מוצרים עשיר המבוסס על ברזל טהור, ולעתים בשילוב עם אלומיניום, זכוכית ועץ. דוגמאות למוצרים, מעקות, סורגים לחלונות, פרגולות, שערים ועוד. אבל, היות ומאחר זה דן במוצרי אומנות ברזל ולא במוצרים פונקציונאליים, נפתיע אתכם בטיפים בהם תוכלו להשתמש בחומר הגלם הקשיח ביותר בבית (בברזל) לעיצוב חדריו. מעוניינים לדעת כיצד זה קורה?

עיצוב בסיס המיטב בחדר השינה

את בסיס המיטב בחדר השינה ניתן לעצב באמצעות ברזל מעוגל אומנותי. ניתן לכסות את הברזל עם כריות המיטה ולהשתמש במראהו בבקרים ובשעות שאינכם ישנים להעצמת מראה עיצוב החדר. הברזל מבוסס על פיתוחים מעוגלים באזור הראש וכפות הרגליים של המזרון, ובשילוב עם שולחן וכסא מעוגל מברזל אתם יוצרים מציאות שונה לחלוטין בחדר השינה שלכם, כזו שמתבססת על ברזל כחומר גלם עיקרי. ניתן לעצב את החדר עם ברזל שחור פחם או לבחור בגוון בהיר יותר בהתאם לצרכים שלכם.

עיצוב שולחן הקפה

שולחן הקפה הוא אותו שולחן קטן שנמצא בסלון, בחצר או במטבח. ניתן לעצב עבורכם רגל ברזל עשירה מבחינה דקורטיבית, עליה תונח פלטת הזכוכית של השולחן. הרגל והפלטה יחוברו זו לזו וייצרו בבית את העיצוב המושלם. עיצוב שכזה ייקח את הסלון או אזור פינת הקפה שלכם לממדי עיצוב שטרם נראו בבתים שלכם. חברת אומנות ברזל יכולה לעשות אפילו ממקום זוטר שכזה לפנינה עיצובית אמיתית.

עיצוב גופי תאורה

כמובן שאחד ממוצרי הבית היותר מעוצבים צריך להיות גוף התאורה בו, ובמיוחד גוף התאורה המרכזי הסלוני. ניתן לעצב עבורכם גופי תאורה סלוניים דקורטיביים על בסיס ברזל שחור פחם או גוונים בהירים יותר, בהתאם להעדפותיכם. מומלץ לבחור את גוף התאורה באמצעות הדמיית מחשב של חנות אומנות ברז, תוך התייעצות עם טכנאי התאורה שלכם בדבר גיבושו הסופי של העיצוב.

עיצוב זרי פרחים מברזל

 

זרי פרחים מברזל שחור, צהוב ובמגוון צבעים עשיר ייקחו את הבית שלכם למחוזות דקורטיביים שונים לחלוטין מאלו שהכרתם. מדוע להשתמש בפרחים שסיפקו לכם בעבר ולהחליף להם מים כשאפשר באמצעות זר קבוע לקבע את העיצוב במרחב. בואו לבחור זר פרחים אומנותי ורב גוני המבוסס על ברזל טהור.

 

 

הצהרת נגישות