שם:
טל':
אימייל:
 
 
 

 

מדריך קצר לעיצוב מעקות לבית

עיצוב מעקות לבית היא פעולה דקורטיבית חשובה מאד. המעקה אינו רק אמצעי בטיחות אלא מוצר עיצוב מן המעלה הראשונה אשר יש בכוחו לשנות תבניות דקורטיביות של מבנים שלמים. מעוניינים לדעת כיצד לבחור מעקות לבית? במאמר זה אנו מספקים את כל הכלים שיסייעו לכם להגיע למוצרי העיצוב הטובים ביותר עבורו הן לחומה, הן למרפסת והן לגרם המדרגות. קריאה מהנה!

בחרו בחברת עבודות ברזל לבנייה בבית עבור המעקות

כשרוכשים מעקות, אין טובה יותר מחברת עבודות ברזל לבית להשלמת הפעולה. אל תסמכו על מילה של הקבלן שהמעקה שהוא בוחר עבורכם יתאים לעיצוב הבית. כיום ישנם הרבה מאד מעקוץ שניתן ליישם באמצעותם את הדקורציה הביתית, ולכן טוב תעשו אם תשאבו השראה מחנות מקצועית לעיצוב מעקות ותבחרו במוצר שנראה הכי מתאים עבור הבית. רק בחנות עבודות אמן מברזל תוכלו להיחשף למקסימום דגמי מעקות במינימום זמן ולבחור את המתאים ביותר למרחב אותו אתם מעצבים.

בצעו את הבחירה מתוך הדמיית מחשב מטעם החברה

הדמיית המחשב של חברת מעקות לבית מאפשרת לכם לבחור דגמי מעקות מתאימים. אנו ממליצים להימצא במרחב בו יש להטמיע את המעקה. במידה ואין לכם גישה מפאת גובהו של המקום (עקב הסכנה שבשהייה בו בהיעדר מעקה) בקשו מחברת הבנייה של הבית תצלום של המקום או שהו במרחק ביטחון ממנו והביטו בהדמיית המחשב. חשוב להצליב את מראה המרחב למראות המעקות השונים ולבחור בדגם שנראה הכי טוב לשילוב במקום.

הקפידו על פרספקטיבה בגוון המעקה

פרספקטיבה לגוון המעקה מגלמת בתוכה תיקוני צבע קלילים שיסייעו לשילוב טוב ומשכנע בהרבה מהעיצוב שאתם רואים בהדמיית המחשב. במידה והחדר קטן מאד, מומלץ לבחור מעקות כהים. במידה והחדר גדול מאד, מומלץ שהמעקות יהיו בהירים. כך, אתם יוצרים תבנית דקורטיבית שמתאימה למבנה ומיישמת בתוכו את העיצוב המושלם.

הקפידו על פרספקטיבה בעובי המעקה

במידה והחדר שאתם מעצבים מאד דק או קטן, או במידה והחומה של המעקה דקה, יש לבחור מעקה דק, בהתאמה. במידה ואלו מקומות גדולים ועבים בהתאמה, יש לבחור מעקה עבה להשלמת התמונה. המעקה תמיד צריך להיות מעט יותר דק מהמשטח עליו הוא מוצב כדי ליצור מראה חד ומיוחד, אבל מעקה דק בהרבה, או כל שכן, עבה מהתקן הבסיס ייצור עיצוב מגושם שמוטב להימנע ממנו.

 

 

הצהרת נגישות