שם:
טל':
אימייל:
 
 

 

כיצד מומלץ לבחור סורגים מברזל לחלונות הבית? מאמר מומחים

סורגים מברזל מומלץ להתקין משני טעמים. ראשית כל, לצורך שמירה על בטיחות הבית שלכם. במידה ובבית מתגוררים אנשים שאתם האפוטרופוסים שלהם, למשל הוריכם המבורגים או הילדים הקטנים שאתם מגדלים, מומלץ למנוע את נפילתם באמצעות התקנת סורגים בחלונות. בדרך זו אתם גם מעניקים להם הזדמנות לעצב את ביתם באופן חסר תקדים. במאמר זה אנו מספקים את הטיפים החכמים ביותר לגיבוש מראה הסורגים שלכם.

טיפ מס' 1 – החליטו אם ברצונכם לגבש מראה של סורגי בטן או סורגים ישרים

בעוד סורגי בטן הם סורגים בולטים מהחלק התחתון ומעוגלים, אשר יוצרים מראה של בטן הריונית, סורגים ישרים הם אלמנטים מקבילים לקיר. הבחירה תלויה בכם, אך ניתנת למימוש באמצעות המעקות שלכם. במידה וישנם מעקות בקרבת הסורגים, ניתן פשוט לגבש מראה שנראה כמוהם ומהווה עיצוב המשכי עבורם. בדרך זו אתם מבטיחים הסדרה של מוצרים שיתאימו לעיצוב החיצוני של הבית שלכם.

טיפ מס' 2 – בצעו את הבחירה באמצעות הדמיית מחשב של חנות עבודות ברזל

בחנות עבודות ברזל תוכלו לגבש בקלות את מראה הסורגים בבית שלכם. חשוב לבחור סורגים מברזל אשכר יתאימו לחזות הבית ואת זאת ניתן לעשות בקלות באמצעות הדמיית מחשב של חנות עבודות ברזל. ניתצן לאתר הן סורגי בטן והן סורגים ישרים המתאימים לעיצוב הביתי הקיים שלכם. את הבחירה הכי מומלץ לבצע כשאתם מולח המחשב ונמצאים בחלון בו יוצבו הסורגים. את הבדיקה העיצובית אנו ממליצים לבצע גם מלמטה כלומר מן העבר החיצוני של החדר להבטחת עיצוב מושלם גם מבפנים וגם מבחוץ.

טיפ מס' 3 – מומלץ להקפיד על פרספקטיבה נכונה בבחירת הסורגים

אמנם הסורגים יימצאו מחוץ לחלון אבל יש להם השפעה גם על מה שקורה בתוך החדר מבחינה דקורטיבית. במידה והחדר קטן, מומלץ לבחור סורגים דקים ובמידה והחדר גדול, מומלץ שיהיו אלה סורגים עבים שיעבו את חלל המבנה. בכך, אתם מבטיחים שילוב עיצובי טוב ולא מגושם, כזה שיתאים לשילוב בכל חדר ביתי. בדרך זו אתם מבססים במרחב את הסורגים שאתם צריכים במדויק באותו החדר, כך שישלימו את העיצוב כנדרש ויישמו את כל התמורות הדקורטיביות במרחב הביתי.

 

הצהרת נגישות