שם:
טל':
אימייל:
 
 

 

דברים שכדאי לדעת על תכנון מרפסות מעוצבות בבית

על מנת להעניק למרפסת את הזהות המעוצבת שלה יש לגבש עבורה מעקה מעוצב למשעי. הוא יכול להיות מתוכנן עצל בסיס חומה שמעליה הוא מוצב או להתחיל ממש מהרצפה, במרפסות חסרות חומה. מה מומלץ לדעת על עיצוב ותכנון של מרפסות מעוצבות כדי להבטיח עיצוב מן החלומות, כזה שתתגאו בו גם כשתהיו בתוך המרפסת וגם כשתתבוננו עליה מחוץ לבית? במאמר זה אנו מספקים את כל הכלים שיגרמו לכם להצליח עם המרפסת שלכם ובגדול!

מקום מימוש המרפסת המומלץ – חברת עבודות ברזל

בחברת עבודות ברזל, בשונה מחנות סטנדרטית לתשתיות-בית, אתם יכולים לבסס את בחירתכם על עיצובים יצירתיים במיוחד בעלי מסרים ייחודיים ואותנטיים. בנוסף, החברה עובדת על בסיס תקנים מערביים מחמירים לייצור ברזל, מה שמבטיח רמת בטיחות ואיכות חסרת תקדים עבור כל מוצר שתבחרו, הכוללת כמובן עמידה במבחני התקן כאן בישראל. החשוב הוא שבחברת עבודות ברזל עיצוב המרפסות שלכם ייראה מיוחד ונדיר ביותר באופן מהותי.

בחירת עיצוב המרפסת בפועל

מרפסות מעוצבות מומלץ לבחור כך שמראה יצירתי וייחודי הוא שיתקבל, בסופו של דבר. כשאתם עובדים עם חברת עבודות ברזל אתם יכולים אמנם לסגור על מרפסת פסי אורך, אבל לפני שתעשו זאת, כדאי לבדוק דגמים עם פיתוחים עגולים קלאסיים, ואולי אף לשלב בין המרפסת המודרנית לבין מוטיבים אלו באמצעות הטמעתם על גבי הסורגים או באמצעות מרפסת מחולקת. המודל המחולק מבסס סורגים בצד אחד של הקונסטרוקציה ופיתוחים עגולים בצד השני שלה. מומלץ להיוועץ עם אדריכל, מעצב פנים ומומחה עבודות ברזל ליישום בחירת מרפסות מעוצבות.

גיבוש נכון של גוון המרפסת

את גוון המרפסת מומלץ לגבש בהתאם לאמות מידה עיצוביות. אם מדובר במרפסת שמשלימה חומה, צבע החומה יכול לשמש כרפרנס עיצובי. אם מדובר במרפסת רצפה, הדקים, הפרקטים או רצפת הבטון או הגרניט במרפסת יכולה לשמש כמקור השראה. ניתן לעצב מעקות בצבע של תשתיות אלו או בגוון מנוגד כדי ליצור הבלטה. אל תשכחו שאלו אלמנטים קדמיים בבית ולכן היא ממש נדרשת.

בחירה סופית של מרפסות מעוצבות

מרפסות מעוצבות ניתן להסדיר באתר האינטרנט של חברת עבודות ברזל, אשר מנגיש לכם הדמיית מחשב ייעודית בה ניתן לבחור את דגם המרפסת המבוקש. תכנון מוקדם של העיצוב יקל עליכם מאד בשלב זה ויאפשר לכם למצוא במהרה את הדגם הרצוי.

הצהרת נגישות