שם:
טל':
אימייל:
 
 

 

טיפים לבחירת מעקות פנים לבתים פרטיים רב מפלסיים

מעקות פנים מאפשרים לכם ליהנות מעיצוב מרשים ברחבי גרמי המדרגות הביתיים. עם מעקות פנים מעוצבים כל גרם מדרגות ייראה מפואר בהרבה ממצבו הנוכחי. השקעה במעקה רלוונטית משיקולי בטיחות, אבל צריכה להתבסס גם על שיקולי נראות ועיצוב על מנת להבטיח שהמוצר היפה והמרשים ביותר הוא שיותקן בבית שלכם. במקבץ טיפים זה ניתן יהיה ללמוד על עיצוב מעקות פנים באופן יסודי ולדעת מהו הדגם המתאים ביותר לגרמי המדרגות שלכם.

טיפ מס' 1 – פנו לחברת עבודות ברזל

חברת עבודות ברזל מיישמת עיצובים רבים של מעקות ברזל ומאפשרת לכם לבחור בנכון ביותר עבורכם. ישנם מעקות פנים עם פסי אורך, ישנם מעקות ברזל עם שלבי רוחב וישנם מעקות עם פיתוחים מעוגלים בסגנון אותנטי. הבחירה בין מודרניזם-פסים לאותנטיות נמצאת בידכם. בחברת עבודות ברזל מספקים מעקות איכותיים העומדים, בנוסף לתקנים הישראליים לקביעת מידות של מעקות, גם בתקנים מערביים מחמירים לייצור ברזל.

טיפ מס' 2 – קבעו את העיצוב של המעקה

העיצוב, כפי שהתחלנו לפרט לעיל, עשוי להיות מודרני או אותנטי. עיצוב מודרני מבוסס על פסים ישרים  לאורך בפורמט סורגים, או על שלבי רוחב שנראים כמו שלבי סולם, המקבילים לחלק העליון של המעקה. ניתן לעצב גם את הפסים והשלבים הללו עם הבלחות אותנטיות מעוגלות במיקומים שונים או להשאיר את כל העבודה ישרה פלס, לבחירתכם. ניתן להסדיר מעקות ללא פסים ושלבים, שכולם עבודת מעצבים מעוגלת עם פיתוחים אותנטיים. הבחירה נמצאת בידיים שלכם. מומלץ להיעזר בקביעת הסגנון העיצובי של הבית שלכם כדי לגבש דעה לגבי דגם המעקה הנדרש.

טיפ מס' 3 – קבעו מה יהיה גוון המעקה

מעקה פנים עשוי להיות אפור, חום, לבן או שחור. חשוב לבחור בצבע המעקה הנחוץ לכם. צבע המדרגות או הקיר הפנימי שעליו יוטמע המעקה יכולים להיות רפרנס שיסייע בקביעת הצבע. מומלץ להיעזר בגורמים מקצועיים כמו מומחי עבודות ברזל או אדריכלים ומעצבי פנים הבקיאים בשילוב מעקות פנים במיקומים שונים בבית כדי לקבוע סופית את זהות הגוון ולהביא את המעקה שלכם לכדי בחירה סופית לפני התקנה. בכך, תוכלו להבטיח שאתם בוחרים במוצר המעוצב והיפה ביותר עבור כל מקום בבית.

 

הצהרת נגישות