שם:
טל':
אימייל:
 
 

 

מדריך מקצועי לבחירת מעקות חוץ לבית

מעקות חוץ צריכים להיות מעוצבים באופן מרשים ביותר. זהו האלמנט הראשון שיצפו בו כאשר יביטו לכיוון הבית שלכם וכשיוצאים החוצה למרפסת לבלות, הוא יהיה נוכח מאד מכל זווית שתשבו. על מנת להתאים את מעקות החוץ לביתכם, תצטרכו לגבש עבורם עיצוב בסגנון בו אתם מוצאים לנכון שייראה הבית שלכם, ולגבש לו את הגוון הנכון בעיניכם. כך תעשו זאת ביעילות וביסודיות.

בחרו את סגנון עיצוב המעקה

סגנון עיצוב המעקה עשוי להיות ישר, עם סורגי-אורך מקבילים זה לזה, או שהוא יכול להיות מעקה המבוסס על עבודות ברזל מכופפות ומעוגלות מורכבות ורב שכבתיות. בעוד העיצוב הראשון הנו מודרני, השני הוא עיצוב אותנטי, ויכול להתפרש כבורגני-קלאסי או ככפרי. חשוב לבחור בסגנון עיצוב המעקה הנכון בעיניכם, כפי שאתם רואים את עיצוב הבית למול עיניכם.

בחרו את צבע המעקה המתאים

לצבע המעקה חשיבות מכרעת בבחירה שלכם. הוא עשוי להיות שחור, אפור, חום או לבן. מומלץ לבדוק מהו הגוון שישתלב הכי טוב עם פנים-החדר מחד ועם המרפסת והסביבה החיצונית מאידך. ריצוף המרפסת, למשל, ירמז לכם היטב מהו הצבע שתצטרכו כדי להשלים את התמונה.

פנו לחברת עבודות ברזל

בחברת עבודות ברזל תוכלו לקבל אוזן קשת מהגורמים המקצועיים שיסייעו לכם לגבש סופית את עיצוב המעקה שלכם. הם יבחנו את דרישות העיצוב שלכם וימליצו על חידודים שישפרו  עוד יותר את העיצוב המבוקש ויביאו את הגג והמרפסת שלכם לרמות גימור אחרות.

ממשו את בחירתכם בהדמיית מחשב ייעודית

הדמיית המחשב מסופקת על ידי חברת עבודות ברזל. היא מאפשרת לכם לבחור את המעקות באמצעות האינטרנט במקום לגשת פיזית לאיזושהי חנות. הבחירה יכולה להתבצע באמצעות תמונות מהקבלן אם מדובר בבית בבנייה, או באמצעות בדיקה שלכם אם זה בית בנוי, ומדובר בסך הכל בהחלפת מעקה.

ודאו שהמעקה מתאים לפרספקטיבה במרפסת

הבחירה של המעקה צריכה להתבצע אמנם על פי מראה עיניים, בהתאם לעיצוב הנבחר, אבל זה לא הפרמטר היחיד. פרמטר נוסף הוא לבחון את מידות העובי שלו ולשאול את עצמכם האם הן מתאימות ויזואלית למרחב המרפסת שלכם? ברור שאם מדובר במרפסת בגודל 2x2, קטנה, מעקה עבה ייראה גדול ומגושם, בעוד מעקה דק במרפסת ענקית ייראה חסר חשיבות. לכן, חשוב לבדוק את מידות העובי של כל מעקה שאתם רואים בהדמיה.

 

 

הצהרת נגישות