שם:
טל':
אימייל:
 
 

 

מדריך לבחירת סורגים לחלונות הבית

ההחלטה לעבות את החלונות בסורגים היא בראש ובראשונה בטיחותית. ישנם בתים בהם גרות אוכלוסיות מועדות כמו קשישים, ילדים וטף, וכמובן בתים שמגדלים בהם חיות מחמד. בבתים אלה, ההחלטה שתתקבל מצד בעלי הבית היא, קרוב לוודאי, למגן, ובמיוחד כשהדירה נמצאת בקומה גבוהה. המיגון הנו גם נגד פריצות בשל כך שמדובר על סורגים מברזל יצוק וקשה חדירה. מעוניינים לדעת כיצד להשתמש בסורגים כדי לעצב את הפרונט של הבית שלכם? במדריך זה אנו מספקים את כל מה שחשוב לדעת בתחום.

בחרו סורגים בהתאם לחזית עיצוב הבית שלכם

את הבחירה יש לבצע הן ביחס למרחב החיצוני, קירות חיצוניים, פרגולות ליד החלונות וכד', והן ביחס למרחב הפנימי, כלומר לחדרים בהם החלונות נמצאים. בבחירתכם, מאד חשוב לתת דגש על צבעים וצורות בשני המרחבים הללו עד למציאת נוסחת עיצוב קבועה שתתאים הן לחלק החיצוני והן לחלק הפנימי של הבית.

בצעו את הבחירה בהדמיית מחשב של חברת עבודות ברזל יצוק

בחירה שכזו תעניק לכם יתרון משמעותי ביותר, במיוחד אם אתם נמצאים באזור החלון בעת היישום שלה. היא תאפשר לכם לראות בזמן אמת כיצד הסורגים נראים וכיצד החלון שלכם נראה ולקבל החלטה שתניב עיצוב מתאים. כשאתם משווים בין דגמים שונים של סורגים – חשוב לשים את ההבדל בין סורגים ישרים לסורגי בטן (סורגים עם גל עגול תחתון בולט) ולבחור בדגם המתאים ביותר. במידה ויש לכם מעקה או גדר מול הסורגים, מומלץ להשוות אליהם ולבחור בצורה המתאימה ביותר לשילוב עמם.

ספקו תיקוני גוון ועובי לסורגים שלכם

מטרתם של תיקונים אלו היא לאפשר התאמה מדוקדקת של הסורגים שלכם למרחב. אם מדובר בחדרים קטנים, מומלץ לבחור סורגים דקים ואם מדובר בחדרים גדולים מומלץ לבחור סורגים עבים. במידה והחדר קטן, מומלץ לבחור סורגים כהים ובמידה והוא גדול – סורגים בהירים יהוו את הבחירה המועדפת. בדרכים אלה אתם שומרים על הפרספקטיבה הנכונה במרחב ונמנעים מעיצוב מגושם. במידה וכבר יש לכם רכיב פרזול אחר בחצר, כמו מעקה מעל החומה או שערים לרכב ולהולכי רגל, מומלץ להגביל את בחירת הגוון על פיהם על מנת ליצור את הקוהרנטיות המתבקשת במרחב.

הצהרת נגישות