שם:
טל':
אימייל:
 
 

 

העיצוב המלא למרפסות – מעקות, ריצוף וטאץ' סופי

מרפסות מהוות חללי עיצוב ביתיים שמאד מומלץ לדעת כיצד לאפיין. מרפסות, הן בסלון בגובה 0 והן בקומות הגבוהות מבוססות על שני אלמנטים עיקריים, ריצוף ומעקות. במאמר זה נחלק את הכתוב לשני הנושאים הללו ונבאר את כולם בפרק מסכם שבאמצעותו תוכלו לגבש מראה סופי עבור המרפסות שלכם. קריאה מהנה!

עיצוב הריצוף בחלל המרפסת

עיצוב הריצוף חשוב במיוחד כאשר בדקתם את הבית וראיתם שמזווית הצפייה על המרפסת ניתן לראות את הריצוף. הסיכוי לכך קורה במיוחד בקומות 1-2 ופחות סביר שיקרה בקומות הגבוהות. יחד עם זאת, דיירים רבים בוחרים לעצב גם את ריצוף הקומות הגבוהות למען הבית שלהם, כלומר על מנת להבטיח שילוב נאות עם חדרי הפנים הסמוכים. מומלץ לבחור בריצוף אפור או דמוי בטון עבור הבית המודרני ובריצוף דקים מעץ עבור הבית הכפרי או הקלאסי.

עיצוב המעקות בחלל המרפסת

את עיצובם של מעקות חשוב לבצע על סמך עיצוב הבית וגודל המרפסת, כמרחב מעוצב. במרפסת קטנה ודקה מומלץ לבסס עיצוב על גוון כהה ובמרפסת רחבת שוליים מומלץ לבסס מעקה בעל צבע בהיר. מומלץ לבחור טקסטורות ופיתוחים שייראו מתאימים למרחב בו המעקה יוצב. במידה וכבר בחרתם ריצוף בהתאם לכללים בשלב הקודם, יש לדאוג שהמעקות משתלבים עמו מבחינה דקורטיבית.

שילוב נכון של מעקות עם ריצוף

את השילוש הכי נכון ניתן לבחור בפרק המרפסות של הדמיית מחשב בחנות עבודות ברזל אומנותיות. שם, יוצגו לכם דגמים נבחרים של מרפסות המשלבים בתוכם גם ריצוף וגם מעקות. האלמנטים הללו יגיעו מעוצבים בינם לבין עצמם אך אם אינכם מרוצים ממה שאתם רואים, ניתן לבצע את הבחירה הנפרד עבור המעקות ובנפרד עבור הריצוף. במקרה שכזה חשוב לוודא שהמעקה והריצוף מתאימים או לכל הפחות משתלבים בגוון וגם מתאימים לגודל המרחב. במרחב גדול, מומלץ לבחור במעקה ובמשטח ריצוף בהיר ובמרחב קטן, מומלץ לבחור את האלמנטים הללו בצבעים כהים. בכך, אתם מבטיחים יצירת עיצוב מתואם ולא מגושם, כזה שישתלב יפה במרחב שלכם מבחינת תנאי ההצללה שבתוכו. מעוניינים לדעת עוד על עיצוב מרפסות לבית הלקוח? פנו לחברת עבודות ברזל אומנותיות לבית ולמדו את כל מה שאתם צריכים לדעת בתחום!

 

הצהרת נגישות