שם:
טל':
אימייל:
 
 
 


טיפים לבחירת שערים מודרניים לבית ולאוטו

בחירת שערים מודרניים לבית ולאוטו נחשבת למאתגרת במיוחד, בטח כאשר הבית הפרטי בשלבי עיצוב ראשוניים של הפרונט, חומה וגדר. במידה וכבר ישנן חומה וגדר או שמותקן מעקה פרונט קדמי, קל יותר לבצע את בחירת השערים. במקבץ טיפים זה אנו נספק את כל מה שתצטרכו לדעת בבחירת שערים מודרניים לעיצוב רחבת הכניסה לבית שלכם.

טיפ לבחירת שערים לבית ולאוטו

אנו ממליצים לבחור את בשערים בסט אחד ולא בנפרד בשום מצב. הרחבה הקדמית של הבית שלכם צריכה לספק עיצוב עקבי ולא עיצוב מגושם על בסיס שערים בעלי מראות שונים. למעט הגודל הגדול של ער האוטו, השערים צריכים להיראות זהים בכל פרמטר אחר: צורה, צבע וחומרי ייצור. מאד חשוב לבחור 2 שערים מאותו הסט אשר ישלימו זה את מראהו של זה ויספקו לחצר את הזהות הדקורטיבית שלה, אותה נלמד לאפיין בטיפים הבאים.

טיפ לאפיון הזהות הדקורטיבית של החצר באמצעות השערים

במידה ואין לכם שום רכיב פרזול מותקן, והשערים כרגע עומדים להיות מוצבים לצד גדר חיה או חומת אבן, חשוב שהם יהיו הגורם הראשוני לקביעת זהות העיצוב. אחרי הכל, השערים יונחו בקו המשכי אליהם, ולכן הם צריכים להיראות הכי טוב שאפשר לידם. למשל, שער שימוקם ליד חומה בצבע חום יכול להיות מבוסס על צבע מנוגד כמו אפור כהה או שחור, ואז יש לכם זהות שבאמצעותה ניתן לבחור גם פרגולה וגם מעקה.

טיפ לחידוד העיצוב ביחס לפרספקטיבה: גוון

הגוון הוא אליטרציה זניחה בשינוי הצבע על מנת להשיג מרקם מעט יותר כהה או מעט יותר בהיר ממה שבחרתם. במידה והחצר מאד גדולה, מומלץ לבסס בחירה בהירה (אלא אם היא בוצעה ביחס לרכיבי פרזול אחרים ואז אין לבצע טיפ זה. הוא מיועד למי שהשער הוא רכיב פרזול ראשון שלו בחצר). במידה והחצר קטנה, יש לבחור בשער יותר כהה (שוב, טיפ זה אינו תקף למי שכבר בחר לעצמו רכיבי פרזול אחרים כמו מעקות ופרגולות, כי אז הגוון שלהם הוא הנבחר).

טיפ לחידוד העיצוב ביחס לפרספקטיבה: עובי

בחירת העובי צריכה להיעשות על פי הפרונט הקדמי ביותר, הגדר החיה, המעקה או החומה. במידה והם עבים, בחרו שערים מודרניים עבים ובמידה והם דקים בחרו שערים מודרניים דקים להשלמת הפרספקטיבה בצורה אחראית ונכונה. יש להיצמד לעובי מעקה הברזל הקדמי, במידה והוא כבר נבחר והותקן.

 

 

הצהרת נגישות