שם:
טל':
אימייל:
 
 
 

 

כל מה שרציתם לדעת על בחירת פרגולות מברזל

בחירת פרגולות מספקת לבית הלקוח את כל הנדרש לחוויה עיצובית מושלמת. מעוניינים לדעת כיצד לבחור פרגולות מברזל באיכות חסרת פשרות? מעוניינים לספק לחצר שלכם את חוויית ההצללה האיכותית גם כשבחוץ 40 מעלות צלזיוס? רוצים להחזיר את מרחב החוץ שלכם לעצמכם ולא להפקיר אותו לאיתני הטבע? במאמר זה אנו מספקים את ההדרכה המלאה לבחירת פרגולות מברזל כנדרש.

פרגולות מברזל למרפסת השמש ולחצר הקטנה

במרחבים אלה, משאבי השטח מוגבלים אך הצורך הרכיב הצללה איכותי תקף כמו בכל מקום אחר. הפתרון שאנו מציעים הוא הימנעות מבחירת פרגולת 4 עמודים. במקומה, יש לבחור פרגולת קיר אשר נצמדת אליו ומותקנת באמצעות בורגי ענק וחיבורי מיתרי קשת להחזקה מלמעלה ומלמטה. הקידוחים נעשים על ידי צוותי מומחים מחנות עבודות ברזל. זו לא פרגולת בטון ולכן אין כאן צורך באישור בנייה. הרכישה מניבה לכם גם את הליווי בבחירת העיצוב וגם את ההתקנה המתבקשת. אנו ממליצים לבחור בעיצוב עקבי לשערים ולמעקות שלכם על מנת ליצור את סט הגוונים והמורות המושלם במרחב החיצוני שלכם.

פרגולות מברזל לחצר הגדולה

בחצר בגדולה הבחירה רבה יותר, ומאפשרת לכם לבחור דגם צמוד קיר או דגם מרכזי על 4 עמודים להטמעה בתוך החצר. מאד חשוב לבחור נכון את הפרגולה שלכם, כך שייוותר לכם שטח בכמות הנדרשת ובהיקף הרצוי ליישום פעילויות החצר שלכם מחוץ לפרגולה. מאד חשוב לבחור במיקום נוח אשר ירכז את הפרגולה בצד מסוים של החצר וישאיר לכם את הצד השני פנוי. במידה ואתם בוחרים פרגולה צמודה לקיר, מאד מומלץ לבצע את ההתאמה למרחב הביתי ולמוצרים עליהם הפרגולה תגן מלמעלה, למשל לדלת הכניסה מכיוון החצר. התאמה זו תספק את העיצוב הנדרש ותדאג לבחירת פרגולה שאינה חריגה בגוון ובצורה. יחד עם זאת, במידה וזו חצר שכבר פורזלה בשערים ובמעקות, הבחירה על פי המראה שלהם היא הקובעת.

התאמת עובי הפרגולות למרחב

במידה והחצר קטנה, רצוי לבחור פרגולות מברזל בעובי דק ובמידה והחצר גדולה רצוי לבחור עובי עבה על מנת לספק פרספקטיבה נכונה למרחב, ולא פרגולה שתבלוט יתר על המידה או לא תפגין מספיק נוכחות ברמה הדקורטיבית.

 

 

הצהרת נגישות