שם:
טל':
אימייל:
 
 
 

 

טיפים לבחירת עבודות ברזל מעוצבות לבתי אב

עבודות ברזל מהוות את סט מוצרי הברזל המלא לבתי אב. ניתן לבחור מוצרי בסיס כגון מעקות, שערים ופרגולות, לצד עבודות ברזל לחדרי שינה, כולל מיטות וכסאות עם כריות. לצד זאת, ניתן לבחור חפצי נוי לאחסון בסלון הביתי, עשויים מברזל יצוק שנעשה בידי נפח אומן. מעוניינים לדעת כיצד לבחור את עבודות הברזל שלכם? במאמר זה אנו מספקים את כל הטיפים שחשוב לדעת ולהכיר לפני הבחירה. קריאה מהנה!

בחירת מוצרי בסיס לחצר הבית, מעקות, שערים ופרגולות

את המוצרים הללו יש לעצב בהתאמה לחצר הביתית שלכם. אנו ממליצים לעצב אותם באמצעות הדמיית מחשב בה ניתן להשוות את המוצרים שמותקנים בחצר שלכם לדגמי המוצרים הללו כפי שהם מופיעים בהדמיית המחשב של החנות. במידה ואין לכם איזשהו מוצר עדיין בחצר, ניתן להשוות את המעקות לחומה או לגדר של החצר על מנת לבחור מוצר שיתאים, ומשם להמשיך לבחירת הפרגולות והשערים. בבחירתכם, תנו דעתכם על השילוב הגוני בין החצר לבין המוצרים וגם על השילוב הצורני, עגול לעומת מרובע או שילובים של השניים.

בחירת מוצרי פנים הכרחיים לגו הבית

למעשה המוצר ההכרחי היחיד מברזל הוא מעקה המדרגות. בחירתו מאד מעניינת כי היא מצריכה גם התאמה למדרגות וגם התאמה לחדרים שהמעקה מפריד ביניהם, העליון והתחתון. מומלץ לבקש מהקבלן שלכם שרטוטים ותמונות של החדרים על מנת לבחור במעקה האופטימאלי. אם הבית שלכם בנוי עכבר ואתם מבקשים להחליף את המעקה, מומלץ לצלם או להיות נוכחים בשני החדרים ולהשוות מול הדמיית מחשב של חנות עבודות ברזל עד למציאת המעקה המושלם הן למדרגות והן לחדרים ביחס לגוונים ולצורות השולטות במרחבים הללו.

בחירת תוספות דקורטיביות לעיצוב הבית

פרזול מיטה וחדר שינה – סט עבודות ברזל לחדר השינה, החל מבסיס מיטה מעוגל וכסאות בגוון זהה לעיצוב זה, ועד תבניות עיצוב מגוונות בהן ישנו שוני בין המיטה לכסאות. ניתן להוסיף גם שולחנות ברזל לצידן ולהפוך את חדר השינה למבוסס עיצוב ברזל יצוק.

פרחי ברזל – פסלים בצורת זר פרחים מברזל. הפסלים הללו יכולים להיות מוצבים בסלון או במזנון כלשהו. על אף הברזל, מדובר בעבודה צבעונית המדמה זר פרחים אמיתי ודואגת להפצת צבע ועניין דקורטיבי למרחב המעוצב.

 

 

הצהרת נגישות