שם:
טל':
אימייל:
 
 
 


טיפים לבחירת מעקות למרפסות

מעוניינים לדעת כיצד לגבש בבתיכם מעקות למרפסות? במאמר זה אנו נלמד אתכם מה לעשות על מנת להבטיח כי בכל מרפסת חיצונית, בין אם בגובה הקרקע ובין בקומה הגבוהה, יוצב מעקה שמתאים בדיוק לתנאים הדקורטיביים המקומיים. עיצובו של מעקה תלוי במספר גורמים שחשוב לקחת בחשבון, אשר יובאו לפניכם במאמר זה.

טיפ מס' 1 – בחרו את המעקות בחברת עבודות ברזל

בחברת מומחים לייצור עבודות ברזל לבית תוכלו להיחשף למיטב עיצובי המעקות, להבטיח בחירת מוצר שעומד בתקני הבנייה הישראליים ומעל לכל, למצוא את הדגם שמתאים למרפסת שלכם המבחינה דקורטיבית בסבירות הגבוהה ביותר. כשאתם לקוחות של חברת עבודות ברזל אומנותיות, אתם מבטיחים לעצמכם עיצוב מעקות למרפסות ברמה אחרת ממה שהורגלתם לחשוב ובתנאי שירות מעולים שקשה למצוא במקומות אחרים לשיווק מעקות וגדרות.

טיפ מס' 2 – גבשו את דגם המעקה באמצעות הדמיית מחשב חכמה של חברת מעקות

באמצעות הדמיית המחשב של חברת המעקות גם אתם תוכלו לבחור לעצמכם דגם בוטיק של מעקות למרפסות. בכך, תוכלו להבטיח שהבית שלכם ייראה מצוין בהיבט הוויזואלי החיצוני. את הבחירה אנו ממליצים לבצע באמצעות התייחסות לגוון ולצורה של המעקה תוך שאתם מתמקדים גם בהתבוננות במרחב בו המעקה יוצב. במידה והמרפסת גבוהה ועל כן אין גישה אליה ללא מעקה, התבוננו בה מלמטה, מרחוק או דרך תמונה מטעם הקבלן הבונה.

טיפ מס' 3 – ודאו שאתם בוחרים באסופת הגוונים המתאימה למרחב שלכם

במידה והמרחב גדול ורחב, מומלץ לבחור מעקה בהיר. במידה והמרחב קטן וצר מומלץ לבחור מעקה כהה. בכך. אתם שומרים על הפרספקטיבה ונמנעים מיצירת חללים עם עיצוב גוני כלוא או מגושם. מאד חשוב לחתת התייחסות לגוון המדויק שאתם מבקשים לרכוש ולא רק לצבע בקווי מתאר כלליים, ואת זה עושים תוך התייחסות לגודל המרחב בכללותו. לדוגמה, אם בחרתם לעצב מעקה עת כדי שהבית ייראה כפרי, יש הבדל בין עץ בוק בצבע כתום ניטרלי, לבין אלון מולבן בצבע כתום נוטה לצהוב לבין אגוז המבוסס על גוון חום כהה מושלם.

טיפ מס' 4 – ודאו שאתם בוחרים בעובי המעקה הנדרש למרחב שלכם

עבור מרחב גדול, למשל מרחב שבקצה המרפסת ישנה חומה עבה, מומלץ לבחור מעקה עבה. במרחבים דקים וקונים יש לבחור מעקה דק. בכך. אתם מבטיחים שמירה על פרספקטיבת המרפסת בעת אפיון מעקרות למרפסות ונמנעים מיצירת עיצוב בולט מדי של המעקה.

 

 

הצהרת נגישות