שם:
טל':
אימייל:
 
 
 

 

עיצוב מעקות למדרגות – כך תעשו את זה נכון

בחירת מעקות למדרגות בעיצוב שמתאים לבית שלכם מסייעת מאד לעצב אותו בסגנון המבוקש. זה לא סוד כי מעקות למדרגות הן מוצרי חובה, ממש כמו חיבור מאובטח של תשתיות הגז והחשמל בבית. מבנה המעקה, גובהו וגודלו מעוגנים בתקנים ישראליים מקומיים. ברם, נוכחותו של המעקה מספקת לכם הזדמנות בלתי חוזרת לחדד את עיצוב הבית שלכם ולהביא אותו לרמות הגימור שתמיד חלמתם עליהן. ניתן להחליף מעקה שהקבלן הניח עבורכם במעקה אחר. העבודה תיעשה על ידי מומחי מעקות שישתמשו בציוד עבודה לגובה לביצוע החיבורים הדרושים. במידה ואתם בונים בית בזמן אמת, מומלץ לעמוד בקשר עם ספק מעקות ולשתף את הקבלן שבונה לכם את הבית במסקנות שלכם לגבי אפיון המעקה.

פנו לחברת מומחים לייצור ושיווק מעקות

חברה זו תספק לכם את כל הכלים לגיבוש עיצוב המעקות שלכם. מעקות למדרגות הן המוצרים שיחדדו מאד את עיצובן ולכן חשוב מאד לדעת כיצד לבחור אותן. כאשר חיברת מומחים לייצור עבודות ברזל מלווה אתכם אתם יודעים בוודאות שתבחרו מעקות שיתאימו לגרם המדרגות ושיישמו בבית שלכם את כל התמורות הדקורטיביות שתמיד חלמתם עליהן.

בדקו בהדמיית מחשב מטעם חברת המומחים את דגמי המעקות השונים

דגמי המעקות עבור חדרי מדרגות זמינים עבורכם בהדמיית מחשב של חברת עיצוב מעקות למדרגות. הדמיית המחשב תספק לכם צילומים של כל מיני מעקות, מתוכם יש לבחור בדגם אשר צד את עיניכם ואשר ניכר כמתאים מאד לעיצוב המרחב הביתי.

הקפידו על דקויות בתחום הפרספקטיבה

מומלץ לבדוק שהמעקה שלכם אינו דק מדי כשהוא מונח לצד מדרגות עבות ורחבות ואינו עבה מדי כשהוא אמור לשרת בגרם מדרגות צר וקצר. התאמת עוביים של מעקות למדרגות חשובה מאד להשלמת העיצוב כנדרש. כשהמעקה עבה וגרם המדרגות רחב וכשהמעקה דק וגרם המדרגות צר, זה מספק התאמה מושלמת ממנה ניתן להתחיל לגבש את העיצוב הגוני שלהם.

כללים לגיבוש העיצוב הגוני של המעקה

מומלץ לקחת השראה מצבעים אחרים השולטים במרחב הביתי וגם לבחון השתלבות עם צבע גרם המדרגות כנדרש. במידה והחדר בו ממוקמות המדרגות גדול – מומלץ לבחור מעקות למדרגות בעלי גוונים בהירים ולהיפך על מנת לשמור על הפרספקטיבה ולהבטיח תבנית עיצוב מתאימה בלבד.

 

 

הצהרת נגישות