שם:
טל':
אימייל:
 
 
 

 

בחירת מעקות חוץ לחומות ומרפסות – כך תעשו את זה נכון

מעקות חוץ מהווים את הפרונט הקדמי של הבית שלכם. זהו הרובד אותו המתבונן רואה ראשון וממנו הוא מתרשם עם עזיבת ביתכם. מעוניינים לדעת כיצד לבחור מעקות חוץ איכותיים? במאמר שלפניכם אנו מספקים את כל המידע על בחירת מעקות יוקרה אשר יעשו מהבית שלכם לחלל מעוצב במיוחד. בואו להשאיר רושם מצוין על השכנים והמבקרים ולהפוך את הבית שלכם לאחד החללים היותר מעוצבים.

פנו לחברה מקצועית ליצור עבודות ברזל אומנותיות לבית

בחברה זו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במעקות המעוצבים שלכם. אל תיקחו אוטומטית את ההצעה של הקבלן, ואם הוא עתיד להיכנס כמי שיבנה את הבית שלכם, וכעת הוא עוד לא נבנה, מומלץ לבקש ממנו כבר בימים אלה דגם של החומה והמרפסת שייבנו על מנת שתוכלו להתאים לו את המעקה המושלם מטעם חברת עבודות ברזל.
 
 

בחרו מתוך הדמיית מחשב של חברת עבודות ברזל את המעקה המועדף

חשוב לבצע את הבחירה מתוך עמוד מעקות אינטרנטי של חברת עבודות ברזל. אנו ממליצים או לשהות ליד החומה או המרפסת ולהשוות ביניהם לבין דגם המעקה או לבקש תמונות של המרחבים הללו מהקבלן ולבחור על פיהן. חשוב לבחור בדגם שייראה תואם עבורם ולפיכך ייצור במרחב החיצוני של הבית שלכם את תבנית העיצוב המושלמת.

סננו בהתאם לפרספקטיבה של המבנה

במידה והחומה או המרפסת להם נדרשים מעקות חוץ גדולות או עבות, יש לבחור מעקות חוץ בעובי מתאים. במידה והן דקות, יש לבחור מעקה דק שייראה מתואם אליהם. בכך, לא החומה ולא ריצוף המרפסת ייראו בולטים בהשוואה למעקה ולא המעקה ייראה בולט בהשוואה אליהם, אלא יתקבל מרחב סימטרי ללא עיוותי עיצוב.

ודאו שאתם בוחרים נכון את הגוונים בהתאם לגודל המרחב

במידה והחומה שלכם עבה או המרפסת שלכם גדולה, מומלץ לבחור בגוון בהיר ובמידה והם גדולים, מומלץ לבחור בגוון כהה. בכך, אתם מבטיחים יחס טוב ביען הגוונים לבין גודל המרחב ונמנעים מהשמת עיצוב כלוא בשל בחירה בגוון מופרז ברמת הכהות או הבהירות שלו. בדרך זו אתם מבטיחים שילוב תקני של כל מעקה במבנה שלכם בפאן הדקורטיבי.
 

 

הצהרת נגישות