שם:
טל':
אימייל:
 
 
 

 

אפיון עיצוב הבית עם מעקות ברזל יוקרתיים

מתכננים את עיצוב מעקות הברזל בבתיכם? מומלץ להבין כיצד הדקורציה הביתית יכולה לשרת את המבנה שלכם על הצד הטוב ביותר! במאה ה- 21, מעקה הבית אינו רק מוצר בטיחות חובה, ותנאי ראשוני לקבלת טופס 4. המעקה הוא גם אלמנט עיצובי מן המעלה הראשונה, משום שהוא נמצא בחזית הבית הן בקירות החיצוניים שלו והן במרחבי הפנים, בצדי המדרגות. במאמר זה נלמד כיצד לבחור מעקות ברזל באופן מושלם, על מנת ליצור את העיצוב המבוקש לכם.

בחרו את תצורת המעקה הבסיסי לבית

בחירה זו מומלץ לעשות בחברה המתמחה בעבודות אומן לבית מברזל. חברה שכזו לא רק תציג במרכולתה רק מוצרי בטיחות שעומדים בתקנים הישראליים, אלא תבטיח שתמצאו בקלות את העיצוב הספציפי אשר מבוקש לאפיון הבית שלכם. בחברה זו איתור מעקות מברזל כנדרש תהיה משימה קלה במיוחד.
 
עיצבו מעקות לבית
 

אתרו את המעקות באמצעות הדמיית מחשב

הדמיית מחשב מאפשרת לכם לבחור מעקות ברזל ביעילות ובקלות. פשוט התחברו לאינטרנט וגשו לאתר החנות, ש יחכה לכם אוסף מרשים של מעקות ברזל יוקרתיים. מומלץ להשקיף על הנקודה בה יונח המעקה ובמידה ואין גישה בשל כך שזו נקודת גובה (שעדיין נמצאת בבנייה) השקיפו אליה מרחוק ושתפו את הקבלן שבונה לכם את הבית במסקנותיכם. הוא יוכל לפנות לחברה ולהזמין ממנה את הדגם שביקשתם.

אלה הן הדקויות שיש לשים לב אליהן בשעת הזמנת המעקה

מומלץ לבדוק היטב כיצד נראה המרחב שבסביבתו יוצב המעקה. לדוגמה, גודל שטח המרפסת, או עובי החומה, אם זהו מעקה חומות חיצוני. במידה והמרחב של המעקה עבה, מומלץ לבחור בדגם עבה בהתאמה לכך. במידה והוא דק יש לבסס בחירת מעקה דק ליצירת קוהרנטיות בעיצוב. מומלץ לשמור גם על פרספקטיבה גונית. במרחב גדול מומלץ לבחור מעקות ברזל בעלי גוונים בהירים ובמרחב קטן הגוונים הכהים יהיו עדיפים בהרבה ליצירת האפקט הרצוי. דקויות אלה יסייעו לכם לבסס מעקה שלא רק יהיה תואם לציפיות הדקורטיביות שלכם אלא גם ישתלב במרחב על פי מגבלותיו בהצלחה יתרה מבלי ליצור הרגשה של עיצוב מגושם. בכך, תוכלו להבטיח מעקה שיביא אתכם על סיפוקכם וייצור בבית את כל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מעיצוב חד ומיוחד.
 

 

הצהרת נגישות